If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи все пак не са оправили външните забележки. Аз я гледах преди няколко седмици и беше паркирана отстрани, нямаше още табели. Беше рано сутринта още нямаше кого да попитам. Викам сигурно още не са я пудрили и се учудих, че салона изглежда добре. Външно двата предни калника и бронята бяха жулнати по ръбовете. Имаше и малко петно от паднал лак на левия калник. В тази автокъща са магьосници на снимките , а и цените им винаги са леко завишени.
Моментално ми влязоха неразумни мисли, че и на мен в комбинация с този цвят ми е слабост, но цената си е височка за състоянието...А по DPF дали може да се видят километрите, ако и той не е спрян софтуерно...
Дори и да е спрян софтуерно,пак се виждат километрите
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Флоренция, директно от "частно лице". Пича се оказа българин от Молдова на всичкото отгоре, но израстнал в Италия
Е щом е директно от продавача, а не от морга, супер. Имаше ли всички ключове и документи към колата?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
С кой колектор беше колата,стария или новия.Тая корекция колко време я държа,че май май,тая кола или няма компресия,или има дюза капут
Имаш ли един случай с дюза на минус 4 и да е избягала компресията?
Точно тази комбинация от показания с 2 шота Протек има огромна вероятност да се оправи, поне временно.
Е щом е директно от продавача, а не от морга, супер. Имаше ли всички ключове и документи към колата?
Всичко - ключове, кодове, даже документи за последното пълно сервизиране. Но най-големия бонус беше, че пича го бяха погнали данъчните и бързаше да разпродаде всичко дето има за кеш и да пълни дюшека. Като усети, че съм сериозен и пазарлъка беше бърз и ефективен
Имаш ли един случай с дюза на минус 4 и да е избягала компресията?
Точно тази комбинация от показания с 2 шота Протек има огромна вероятност да се оправи, поне временно.
Да даже днес е на крика при Венци,с катурната глава...................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Не съм гледал нищо по-колата. Клиента ме заведе, качих се в колата видях, че трудно пали и минават 3, 4 секунди докато позаработи добре. Закачих диагностиката и видях това нещо. След което обясних и на клиента и на джамбазина който видно не я беше закачал до сега какъв е проблема и че трудното палене не е от подгрева както и че за да се установи точно от къде е колата трябва да дойде при мен.
Джамбазина ме попита къде да я докара и това беше. Нито я е карал, нито ме търсил. От вчера колата е качена в карса с нова по-ниска цена, която пак си е висока според мен
От днеска Фиат Крома 2,4 200коня, с спукан колянов вал Добре ли е. Май след като направиха адски здравите дизели на 56ца, на 59ка и там се изложиха нашите автомобило съсипители. Те затова май и тия мотори ги пенсионираха бръже, бръже.
Обръщам се към всички във форума, които могат да ми дадат някаква информация относно 159. Решил съм, че е време за смяна на колата и тази Алфа определено е една страхотно изглеждаща кола, просто съм влюбен в нея. Загледал съм се в модел от 2009 с двигател 2.4 JTDm 210 коня Q4. Собсвеникът казва, че колата е много запазена и е на малко километри, на практика почти нова. Също казва, че няма проблем за проверка в сервиз за достоверността, което ме навява на милъста, че няма лъжа. Какво можете да ми кажете за този двигател, като разход и поведение и също така дали 4x4 системата е надеждна като цяло и какъвто и да е друг съвет и неша, за които да гледам при огледа? Благодаря предварително
От днеска Фиат Крома 2,4 200коня, с спукан колянов вал Добре ли е. Май след като направиха адски здравите дизели на 56ца, на 59ка и там се изложиха нашите автомобило съсипители. Те затова май и тия мотори ги пенсионираха бръже, бръже.
Батка,нали знаеш че за всичко си има причина,ако хората си сменят маслото навреме,няма да има спукани колянови валове.Тази кола при нас е 1.9,и си има причина за загубата на компресия,обаче няма да казвам защо,заради лоялност към собственика,ако иска той да каже.
---------- Post added at 09:55 ---------- Previous post was at 09:54 ----------
Comment